Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-

OFTE STILTE SPØRSMÅL

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Her finner du svar på spørsmål flere har i forbindelse med nettbutikken vår. Skulle du ikke finne svaret her kan du sende en mail til support på  post@kokonorway.no så vil vi hjelpe deg der.

 

 

BESTILLINGEN

 

HAR MIN ORDRE BLITT REGISTRERT?

Du får en e-post med ordrebekreftelse med en gang du har godkjent kjøpet.

 

JEG HAR IKKE FÅTT ORDREBEKREFTELSE

Om du har lagt inn en ordre men ikke fått ordrebekreftelse så skyldes dette som oftest at du har tastet feil mailadressen din. Da må du ta kontakt med oss på post@kokonorway.no så vi kan sjekke mailadresse og få lagt inn riktig mailadresse. Det er viktig å registrere rett mailadresse. Er mailadressen feil blir all kommunikasjon også feil, bl.a. med Klarna.

 

KAN JEG ENDRE PÅ EN BESTILLING?

Dersom varene ikke er sendt så kan du sende oss en mail og forklare hva du ønsker, om det er kansellering eller bytte av størrelser/produkt. Vi ønsker å hjelpe deg. Er varene sendt så er det dessverre for sent med endringer. Da må du hente ut varene og sende i retur for bytte eller kansellering.

 

KAN JEG RESERVERE ET PRODUKT?

Er det utsolgt for varen du ønsker deg så kan du velge å få en påminning på mail når varen/størrelsen er på lager igjen. Gå da inn på produktet, der kan du legge inn mailadressen du ønsker å få påminnelsen på. Du kan ikke reservere et produkt.

 

JEG HAR GLEMT PASSORDET MITT

Klikk på logg inn og glemt passord. Skriv inn epostadressen din som du har registrert hos koko norway og vi sender deg en link for å endre passordet ditt.

 

HVORFOR FÅR JEG MAIL OM AT BESTILLINGEN ELLER DELER AV DEN ER KANSELLERT NÅR JEG KUNNE BESTILLE VARENE?

Det kan dessverre oppstå feil i lagerbeholdningen og da kansellerer vi varen. Ønsker du en annen vare så må du legge inn ny bestilling. Blir du veldig irritert så kan du ta kontakt med oss, vi trenger en oppstrammer innimellom.

 

 

LEVERING

HVOR SENDER DERE VARENE FRA?

Alle varene sendes fra vårt lager i Fosnavåg i Norge. Varene sendes vanligvis ut 1-3 dager etter bestilling. Leveringstid etter sending er 1-5 dager.

 

HVA KOSTER DET Å SENDE VARER?

Det koster Kr. 95,- i frakt for ordrer under kr. 1500,-

Ordrer over Kr. 1500 sendes fraktfritt.

 

KOMMER DET TOLL PÅ VARENE?

Det kommer ikke toll på varene som sendes fra oss.

 

HVOR LANG ER LEVERINGSTIDEN?

Vi pakker vanligvis samme dag som vi får inn ordren. Er bestillingen inne tidlig på dag så er det gode muligheter for at vi sender varene samme dag som vi får inn bestillingen. Dette gjelder hverdager. Leveringstiden er da normalt 1-5 dager etter bestilling. Men vi kan ha lenger leveringstid i forbindelse med høysesonger.

 

ER ORDREN SENDT?

Når vi er ferdig å pakke ordren din så sender vi deg en bekreftelse på e-mail om at pakken din er sendt fra oss.

 

HVORDAN LEVERES PAKKEN?

Pakken din sendes med Postnord og du kan følge pakken din underveis med sporingsnummeret som du finner i sendingskvitteringen din på mail. Du får hentemelding på SMS og e-post når den er klar til henting på et Postnord pick up point nær deg.

 

KAN JEG ENDRE UTLEVERINGSSTED?

Mot et gebyr kan du logge deg inn på Postnord og endre utleveringssted.

 

HVA SKJER OM JEG IKKE HENTER UT VARENE?

Dersom du ikke henter ut pakken blir dette registrert som en uavhentet pakke og du blir belastet med et gebyr på faktiske kostnader på kr. 249,-

 

KAN JEG UTSETTE LEVERINGEN?

Du må hente pakken innen 14 dager ellers går den automatisk i retur, du kan ikke utsette den hentefristen. Men du kan utsette leveringen fra lageret.

Er du på ferie el l. Og ikke hjemme de neste 14 dagene etter en bestilling så kan du be om å utsette sendingen noen dager. Ta da kontakt med oss på post@kokonorway.no

 

KAN VI HENTE VARENE PÅ LAGERET.

Vi har ikke henting på lageret, skulle det være ”krise” og du må ha kjolen raskt så kan du kontakte oss på mail på post@kokonorway mandag-fredag og sjekke om det er mulig å hente den ut der.

 

 

 

RETUR

HVORDAN RETURNERER JEG?

Skal du returnere en vare til oss så må du enten bestille en returlapp hos Postnord eller gå i posten og sende varene der. Vi anbefaler deg å sende med sporing. På samme måte som at vi har ansvar for at du får dine varer her du ansvar for at vi mottar returen.

 

HVOR FINNER JEG RETURETIKETT?

Der ligger et angrerettskjema i pakken din, du kan også laste det ned her: Returetikett kjøper du hos Postnord eller i Posten.

 

HVILKEN ADRESSE SENDER JEG RETUREN TIL?

Returen med Postnord sendes til:

KO&KO AS Mjølstadnesvegen 7, 6092 Eggesbønes

 

Retur med Bring sendes til:

KO&KO AS Pb. 81 6099 Fosnavåg Norway

 

HVOR LANG ANGRERETT HAR JEG?

Du har 14 dagers angrerett etter at du har mottatt varene. Etter 14 dager så er ikke angrefristen gyldig lenger, vi mener at dette er lang nok tid til å returnere varen, og vi har ofte nye kjøpere som står på ventelister, derfor forholder vi oss til 14 dagers fristen.

 

 

JEG HAR RETURNERT ORDREN, OG BETALINGSFRISTEN GÅR SNART UT? SKAL JEG BETALE FAKTURA?

Er du usikker på om vi mottar returen før betalingsfristen så er det lurt å betale for å unngå ekstra kostnader. Men du kan også logge deg inn på Klarna kontoen din og registrere at du har sendt ordren i retur, så pauses faktura der.

 

JEG MANGLER RETURLAPP, KAN DERE SENDE TIL MEG?

Der ligger ikke returlapp i sendingen, der ligger et angrerettskjema med informasjon om hvordan du kan returnere. 

 

SENDER DERE TIL SVERIGE, DANMARK, FINLAND ETC.?

Ja vi sender TOLLFRITT i hele EU. Frakt er kr. 95,- på kjøp under kr. 1500,- og fri frakt på ordrer over kr. 1500,- 

Husk å bytt flagg i nettbutikken til det landet vi skal sende til, da får du rett valuta. 

 

BYTTE

HVORDAN BYTTER JEG TIL ANNEN STR/FARGE/PRODUKT?

Dersom du vil bytte en vare må du legge inn en ny ordre og returnere de gamle. Da sender vi de nye varene innen 1-3 dager. Dette går raskest. Vi refunderer beløpet for produktet/produktene du returnerer når vi mottar returen.

 

KAN JEG BYTTE I BUTIKK?

Nei du kan ikke bytte i butikk, varene må sendes tilbake til hovedlageret og ny ordre må legges inn i nettbutikken.

 

REKLAMASJON

JEG HAR EN REKLAMASJON, HVA GJØR JEG?

Dersom du har en reklamasjon ta alltid kontakt med post@kokonorway.no så hjelper vi deg der.

 

BETALING OG TILBAKEBETALING

 

HVORDAN BETALER JEG FOR VARENE?

Vi har en trygg betalingsløsning. Du kan betale med Visa kort, Klarna faktura, eller Vipps.

 

SKAL JEG BETALE FAKTURAEN DERSOM JEG RETURNERER VARENE?

Dersom det nærmer seg betalingsfristen og for å unngå forsinkelse gebyr så er det lurt å enten betale for fakturaen og få refundert beløpet. Eller logge deg inn på mine sider på Klarna og registrere at du returnerer varene. Da fryses fakturaen.

 

HVORDAN FÅR JEG IGJEN PENGENE?

Når vi mottar returen så registrerer vi returen hos oss og det registreres da også automatisk hos Klarna. Du vil da motta en mail om at returen din er mottatt og registrert og vi refunderer pengene dine. Det kan ta inntil 14 dager før du har pengene på konto. Vi refunderer til samme konto som beløper kom ifra.

 

KAN DU BETALE TILBAKE TIL EN ANNEN KONTO?

Nei det kan vi ikke, det blir betalt tilbake til samme konto som det kom ifra.

 

ANDRE SPØRSMÅL

 

KAN JEG KOMME PÅ LAGERET OG HANDLE KJOLER?

Lageret er lukket og vi har ikke open butikk til daglig. Vi har fått dispensasjon til å opne lageret for lagersalg 2 ganger i året. Lagersalget/OUTLET blir uke 25 og uke 48. Da opner vi lagerer for alle og kjører et lagersalg. Alle er velkommne! Opningstider blir offentliggjordt når det nærmer seg.

 

 

HVOR PRODUSERER DERE KJOLENE?

Vi produserer alle kjolen i Polen og Litauen. Vi har nesten daglig kontakt med fabrikkene og føler oss godt ivaretatt og har en gjensidig respekt for hverandre.

 

HAR DERE BUTIKKER SOM SELGER KJOLENE?

Ja vi har noen gode forhandlere rundtom. Sjekk vår forhandlerliste her: FORHSANHDLERLISTE

 

ER DET NORMALE STØRRELSER PÅ KJOLENE?

Ja vi får tilbakemelding omat det er normale størrelser på kjolene. Nå varierer fasong og modeller og vi gjør oppmerksom på at det er stor forskjell melom en smal modell og en vid modell. Les om våre FASONGER her og finn den rette fasongen og modellen for deg.

 

JEG HAR FÅTT FEIL VARE, HVA GJØR JEG? 

Du tar kontakt medoss på post@kokonorway.no og vi hjelper deg. 

 

KAN JEG BESTILLE KJOLER PÅ MÅL? 

Nei vi syr ikke kjoler på mål. men vi har er rikt utvalg på både fasonger og størrelser. 

 

 

Skulle du ikke finne svaret her kan du kontakte oss på mail post@kokonorway.no 

Vi svarer på mail man-fre. 

 

 

 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven