Til kassen
Totalt: 0
Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
Til kassen
Total: 0,-
FRI FRAKT PÅ KJØP OVER KR 1000,- | RASK LEVERING 1-4 DAGER | 14 DAGERS RETURRETT OG ENKEL RETUR

OFTE STILTE SPØRSMÅL

OFTE STILTE SPØRSMÅL

Her finner du svar på spørsmål flere har i forbindelse med nettbutikken vår. Skulle du ikke finne svaret her kan du sende en mail til support på  post@kokonorway.no så vil vi hjelpe deg der.

 

 

BESTILLINGEN

 

HAR MIN ORDRE BLITT REGISTRERT?

Du får en e-post med ordrebekreftelse med en gang du har godkjent kjøpet.

 

JEG HAR IKKE FÅTT ORDREBEKREFTELSE

Om du har lagt inn en ordre men ikke fått ordrebekreftelse så skyldes dette som oftest at du har tastet feil mailadressen din. Da må du ta kontakt med oss på post@kokonorway.no så vi kan sjekke mailadresse og få lagt inn riktig mailadresse. Det er viktig å registrere rett mailadresse. Er mailadressen feil blir all kommunikasjon også feil, bl.a. med Klarna.

 

KAN JEG ENDRE PÅ EN BESTILLING?

Dersom varene ikke er sendt så kan du sende oss en mail og forklare hva du ønsker, om det er kansellering eller bytte av størrelser/produkt. Vi ønsker å hjelpe deg. Er varene sendt så er det dessverre for sent med endringer. Da må du hente ut varene og sende i retur for bytte eller kansellering.

 

KAN JEG RESERVERE ET PRODUKT?

Er det utsolgt for varen du ønsker deg så kan du velge å få en påminning på mail når varen/størrelsen er på lager igjen. Gå da inn på produktet, der kan du legge inn mailadressen du ønsker å få påminnelsen på. Du kan ikke reservere et produkt.

 

JEG HAR GLEMT PASSORDET MITT

Klikk på logg inn og glemt passord. Skriv inn epostadressen din som du har registrert hos koko norway og vi sender deg en link for å endre passordet ditt.

 

HVORFOR FÅR JEG MAIL OM AT BESTILLINGEN ELLER DELER AV DEN ER KANSELLERT NÅR JEG KUNNE BESTILLE VARENE?

Det kan dessverre oppstå feil i lagerbeholdningen og da kansellerer vi varen. Ønsker du en annen vare så må du legge inn ny bestilling. Blir du veldig irritert så kan du ta kontakt med oss, vi trenger en oppstrammer innimellom.

 

 

LEVERING

HVOR SENDER DERE VARENE FRA?

Alle varene sendes fra vårt lager i Fosnavåg i Norge. Varene sendes vanligvis ut 1-3 dager etter bestilling. Leveringstid etter sending er 1-5 dager.

 

HVA KOSTER DET Å SENDE VARER?

Det koster Kr. 95,- i frakt for ordrer under kr. 1000,-

Ordrer over Kr. 1000,- sendes fraktfritt.

 

KOMMER DET TOLL PÅ VARENE?

Det kommer ikke toll på varene som sendes fra oss.

 

HVOR LANG ER LEVERINGSTIDEN?

Vi pakker vanligvis samme dag som vi får inn ordren. Er bestillingen inne tidlig på dag så er det gode muligheter for at vi sender varene samme dag som vi får inn bestillingen. Dette gjelder hverdager. Leveringstiden er da normalt 1-5 dager etter bestilling. Men vi kan ha lenger leveringstid i forbindelse med høysesonger.

 

ER ORDREN SENDT?

Når vi er ferdig å pakke ordren din så sender vi deg en bekreftelse på e-mail om at pakken din er sendt fra oss.

 

HVORDAN LEVERES PAKKEN?

Pakken din sendes med Postnord og du kan følge pakken din underveis med sporingsnummeret som du finner i sendingskvitteringen din på mail. Du får hentemelding på SMS og e-post når den er klar til henting på et Postnord pick up point nær deg.

 

KAN JEG ENDRE UTLEVERINGSSTED?

Mot et gebyr kan du logge deg inn på Postnord og endre utleveringssted.

 

HVA SKJER OM JEG IKKE HENTER UT VARENE?

Dersom du ikke henter ut pakken blir dette registrert som en uavhentet pakke og du blir belastet med et gebyr på faktiske kostnader på kr. 249,-

 

KAN JEG UTSETTE LEVERINGEN?

Du må hente pakken innen 14 dager ellers går den automatisk i retur, du kan ikke utsette den hentefristen. Men du kan utsette leveringen fra lageret.

Er du på ferie el l. Og ikke hjemme de neste 14 dagene etter en bestilling så kan du be om å utsette sendingen noen dager. Ta da kontakt med oss på post@kokonorway.no

 

KAN VI HENTE VARENE PÅ LAGERET.

Vi har ikke henting på lageret, skulle det være ”krise” og du må ha kjolen raskt så kan du kontakte oss på mail på post@kokonorway mandag-fredag og sjekke om det er mulig å hente den ut der.

 

 

 

RETUR

HVORDAN RETURNERER JEG?

Du kan bruke vedlagt returetikett med sporing til kr. 95,-  

Du må returnere varene innen 14 dager og du må legge ved utfyllt angrerettskjema. 

 

HVOR FINNER JEG RETURETIKETT?

Returetikett  ligger i pakken når du mottar den. Du kan benytte den til kr. 95,- vi belaster deg  for returen når vi mottar returvarene. Returetiketten kan brukes innen 14 dager. Angrerettskjema ligger i pakken din, det må du fylle ut for godkjent retur. 

 

HVILKEN ADRESSE SENDER JEG RETUREN TIL?

Returadresse

KO&KO AS Pb. 81 6099 Fosnavåg Norway

 

HVOR LANG ANGRERETT HAR JEG?

Du har 14 dagers angrerett etter at du har mottatt varene. Etter 14 dager så er ikke angrefristen gyldig lenger, vi mener at dette er lang nok tid til å returnere varen, og vi har ofte nye kjøpere som står på ventelister, derfor forholder vi oss til 14 dagers fristen.

 

 

JEG HAR RETURNERT ORDREN, OG BETALINGSFRISTEN GÅR SNART UT? SKAL JEG BETALE FAKTURA?  

Er du usikker på om vi mottar returen før betalingsfristen så er det lurt å betale for å unngå ekstra kostnader. Frys fakturaen din ved å logg deg inn på Klarna og registrer returen din, så pauses faktura der.

 

JEG MANGLER RETURLAPP, KAN DERE SENDE TIL MEG?

Returlapp ligger i sendingen du mottar, den kan du bruke til kr. 95,-  

 

SENDER DERE TIL SVERIGE, DANMARK, FINLAND ETC.?

Ja vi sender TOLLFRITT i hele EU.  Det er fri frakt på ordrer over kr. 1000,-  Frakt på køp under kr. 1000,- er kr. 95. 

Husk å bytt flagg i nettbutikken til det landet vi skal sende til, da får du rett valuta. 

 

BYTTE

HVORDAN BYTTER JEG TIL ANNEN STR/FARGE/PRODUKT?

Dersom du vil bytte en vare må du legge inn en ny ordre. Vi sender de nye varene innen 1-3 dager. Retur de varene du ikke vil beholde som en vanlig retur. Vi refunderer beløpet for det du returnerer når vi mottar returen. Du kan benytte vedlagt sporbar returetikett for kr. 95,-  Beløpet blir belastet når vi mottar returen. 

 

 

KAN JEG BYTTE I BUTIKK?

Nei du kan ikke bytte i butikk, varene må sendes tilbake til hovedlageret og ny ordre må legges inn i nettbutikken.

 

REKLAMASJON

JEG HAR EN REKLAMASJON, HVA GJØR JEG?

Dersom du har en reklamasjon ta alltid kontakt med post@kokonorway.no så hjelper vi deg der.

 

BETALING OG TILBAKEBETALING

 

HVORDAN BETALER JEG FOR VARENE?

Vi har en trygg betalingsløsning. Du kan betale med Visa kort, Klarna faktura, eller Vipps.

 

KLARNA appen Gå aldri glipp av en betaling! Last ned Klarna-appen og få full oversikt over alle dine kjøp. Få beskjed når det er på tide å betale, og betal faktura med ett klikk. Klarna kundeservice er tilgjengelig 24/7 og i tillegg kan du enkelt håndtere returer. Last ned appen her.

Tips! Hvis du har valgt Betal senere eller Del opp som betalingsmåte anbefaler vi å laste ned Klarna-appen. Da kan du betale fakturaen med ett klikk, og du får beskjed når det er på tide å betale. I tillegg får du oversikt over alle dine kjøp. Last ned appen her.

 

SKAL JEG BETALE FAKTURAEN DERSOM JEG RETURNERER VARENE?

Dersom det nærmer seg betalingsfristen og for å unngå forsinkelse gebyr så er det lurt å enten betale for fakturaen og få refundert beløpet. Eller frys fakturaen ved å logge deg inn på mine sider på Klarna og registrere at du returnerer varene. Da pauses fakturaen.

 

HVORDAN FÅR JEG IGJEN PENGENE?

Når vi mottar returen så registrerer vi returen hos oss og det registreres da også automatisk hos Klarna. Du vil da motta en mail om at returen din er mottatt og registrert og vi refunderer pengene dine. Det kan ta inntil 14 dager før du har pengene på konto. Vi refunderer til samme konto som beløper kom ifra.

 

KAN DU BETALE TILBAKE TIL EN ANNEN KONTO?

Nei det kan vi ikke, det blir betalt tilbake til samme konto som det kom ifra.

 

ANDRE SPØRSMÅL

 

KAN JEG KOMME PÅ LAGERET OG HANDLE KJOLER?

Lageret er lukket og vi har ikke open butikk til daglig. Vi har fått dispensasjon til å opne lageret for lagersalg 2 ganger i året. Lagersalget/OUTLET blir uke 25 og uke 48. Da opner vi lagerer for alle og kjører et lagersalg. Alle er velkommne! Opningstider blir offentliggjordt når det nærmer seg.

 

 

HVOR PRODUSERER DERE KJOLENE?

Vi produserer alle kjolen i Polen og Litauen. Vi har nesten daglig kontakt med fabrikkene og føler oss godt ivaretatt og har en gjensidig respekt for hverandre.

 

HAR DERE BUTIKKER SOM SELGER KJOLENE?

Ja vi har noen gode forhandlere rundtom. Sjekk vår forhandlerliste her: FORHSANHDLERLISTE

 

ER DET NORMALE STØRRELSER PÅ KJOLENE?

Ja vi får tilbakemelding omat det er normale størrelser på kjolene. Nå varierer fasong og modeller og vi gjør oppmerksom på at det er stor forskjell melom en smal modell og en vid modell. Les om våre FASONGER her og finn den rette fasongen og modellen for deg.

 

JEG HAR FÅTT FEIL VARE, HVA GJØR JEG? 

Du tar kontakt medoss på post@kokonorway.no og vi hjelper deg. 

 

KAN JEG BESTILLE KJOLER PÅ MÅL? 

Nei vi syr ikke kjoler på mål. men vi har er rikt utvalg på både fasonger og størrelser. 

 

 

Skulle du ikke finne svaret her kan du kontakte oss på mail post@kokonorway.no 

Vi svarer på mail man-fre. 

 

 

 

Produktet du valgte er lagt i handlekurven