Handlekurv


Handlekurven er tom

Vi anbefaler


Totalt

0 NOK

Inkl.mva - ekslusiv frakt

Kjøpsvilkår

Kjøpsvilkår - Norge

 

Våre kjøpsvilkår kan endrast fortløpande, så vi ber deg difor om alltid å lese gjennom disse før du bestiller. Når du godkjenner kjøpet ditt i nettbutikken, godkjenner du samstundes våre kjøpsvilkår. Kjøpet er gjennomført når du har motteke ordrebekreftelse på mail. Det er ditt ansvar som kunde å sørge for at opplysningar (navn, adresse, mail osv.) som du har gitt oss er korrekte.

 

Prisar

Norge: Alle prisar er i NOK, og inkl 25% mva. 

Sverige: Alle prisar er i SEK, inkludert 25% mva og toll.

Danmark: Alle prisar er i DKK, inkludert 25% mva og toll.

EU countries: All prices are in EURO, included 25% VAT and taxes

 

Rest of the world: Prices are in EURO. VAT and taxes are not included.

 

Shipping

Shipping cost per order NOK/SEK/DKK 95,- (EURO 10). Free delivery for orders over NOK/SEK/DKK 2000,- (EURO 220)

 

 

14 dagars angrerett

 

Du har 14 dagars angrerett. Dersom du ønsker å nytte deg av angreretten må du returnere varene innan 14 dagar frå du mottok pakken.

Skal ei vare returnerast, stiller vi som krav at vara er i samme stand som då du mottok den, ubrukt og med alle merkelappane på. Varer med sminkeflekkar, parfyme- eller røyklukt kan ikkje returnerast.

Sko skal returnerast i original innpakning og emballasje. Dersom du sender sko i retur, ber vi deg om å ikkje bruke original eske som ytre forsendelseemballasje, eller klistre forsendelselapp/teip på denne.

 

Dersom leveringa vert forseinka, har du som forbrukar rett til å heve kjøpet dersom du ikkje godtek nytt leveringstidspunkt. Dersom du har betalt på førehand (med VISA/Mastercard) og vil heve kjøpet på grunn av forseinka levering, får du pengene tilbakebetalt innan 14 dagar.

 

 

Betaling

 

Du kan velge mellom fleire ulike betalingsmåtar:

- KLARNA Faktura (14 dagars betalingsfrist).

- KLARNA delbetaling eller konto (Du må søke om å opprette konto hos KLARNA).

- VISA / Mastercard

 

Vel du å betale med KLARNA Faktura, mottek du faktura på mail når pakken vert sendt frå oss. Fakturaen forfell normalt etter 14 dagar. Du kan også velge å delbetale fakturaen, dette ligg som eit eige valg i kassa. Faktura vert sendt til same mailadresse som vart lagt inn ved bestilling. Du må vere fyllt 18 år for å kunne handle.

 

Når du betalar med VISA/Mastercard vil beløpet verte reservert på kontoen din, og vert belasta når vi sender pakken til deg.

 

 

Levering

 

Vi sender bestillinga vanlegvis innan 1-2 virkedagar, og seinast innan 10 virkedagar etter vi har motteke bestillinga. Vi sender med Postnord.

 

 

Uavhenta pakke

 

For alle pakkar som ikkje hentast ut debiterer KO & KO AS kunden ei avgift. Avgifta tilsvarar dei faktiske kostnadane for returavgift, fraktavgift og handtering, tilsaman min. kr 199,-.

 

 

Retur/bytte

 

Returadresse: KO&KO AS, pb 81, 6099 Fosnavåg. Norge.

 

Send retur med POSTEN. 

 

Når du nyttar deg av angreretten må du fylle ut angrerettsskjema og legge saman med varene du vil returnere. Ta kontakt dersom du ikke har mottatt skjemaet. Summen du betalte for vara, vil verte tilbakeført innan 14 dager etter at vi har motteke vara i retur. Varene skal være ubrukte og i same stand og mengd som ved kjøp. Merkelappar skal henge på. Kunden dekker porto ved retur.

KO&KO AS anbefaler å bruke ein sporbar metode for returforsendelsen for å sikre og spore tilbake pakken din. KO&KO AS er ikkje ansvarleg dersom forsendelsen er tapt i returtransport.

 

Ved bytte av størrelse eller til anna vare returnerar du som beskrive ovanfor.

Legg så inn ei ny bestilling på ønska vare. Du mottek då ein ny pakke innan få dagar med nye 14 dagars angrerett.

Dette er raskaste måten for deg som kunde å få tilsendt ny vare.

 

Varer kjøpt i nettbutikken kan ikkje returnerast/byttast hos nokon av våre forhandlarar, og vice versa.

 

 

Gåvekort

 

Gåvekort er gyldig i 1 - eitt år frå kjøpsdato, og kan berre nyttast I nettbutikken www.kokonorway.no. Gåvekort kan ikkje innløysast i kontantar.

 

 

Reklamasjon

 

Ved reklamasjon ber vi deg ta kontakt med oss pr e-post før evt retur av vare.

E-post adresse: post@kokonorway.no

 

 

Angre kjøp før du har motteke vara

 

Dersom du har ombestemt deg, og pakken allereie er sendt frå oss, må du hente ut pakken på utleveringsstad og sende den tilbake til oss. Vi har ikkje moglegheit til å stoppe allereie utsende pakkar. Angrerettlova forpliktar ei aktiv handling frå deg på ein slik måte at det ikkje er nokon tvil om at du nyttar deg av angreretten. Med ei slik aktiv handling får vi behandla saka på raskaste og mest effektive måte for begge partar.

Dersom pakken ikkje vert henta, og går i retur til oss vert, den å rekne som “uavhenta”. Dette medfører eit gebyr for deg som kunde på kr 199,-.

 

 

Transportskade

 

Dersom pakken har fått skade under transport ber vi deg melde frå om dette når du hentar pakken.

 

 

Atterhald

 

Vi tek atterhald om utselde varer, feil i lagebahaldning, prisendringar og skrive-/trykkfeil.

Vi garanterer ikkje at fargane du ser på din skjerm gjenspeglar heilt nøyaktig vara sin faktiske farge. Vi legg mykje i å få fargane i bilda våre så nøyaktige som mogleg, likevel kan variasjonar forekome.

 

 

Force Majeure

 

Skulle KO&KO AS verte utsett for force majeure, det vil sei hvis vi eller nokon av samarbeidspartnarane våre vert råka av for eksempel krig, krigsliknande hendelsar, revolusjon, opprør, myndigheitstiltak, streik, lockout, blokade, naturkatastrofe, brann, transportforstyrrelsar, leveringsforbud eller liknande hendelsar, har KO&KO AS rett til å stoppe sine forpliktelsar overfor kundane i opptil to månedar. Etter denne perioden har begge partar rett til å heve avtalen uten å måtte betale skadeerstatning.