1000 ,- KR IGJEN TIL FRI FRAKT!

💛
PÅSKEDEAL - 20% PÅ HELE NETTBUTIKKEN
🐣
Til kassen
Totalt: 0

Meny

Logg inn

Handlekurv / 0 produkter

Handlekurven er tom

Usikker på hvor du skal starte?
Se våre nyheter
TOTALT 0 NOK
PÅSKEDEAL - 20% PÅ HELE NETTBUTIKKEN | FRI FRAKT OVER KR. 1000,- | RASK LEVERING MED BRING

KJØPSVILKÅR

KJØPSVILKÅR  - NORGE

Våre kjøpsvilkår kan endres fortløpende, så vi ber deg derfor om alltid å lese gjennom disse før du bestiller. Når du godkjenner kjøpet ditt i nettbutikken, godkjenner du samtidig våre kjøpsvilkår. Kjøpet er gjennomført når du har mottatt ordrebekreftelse på e-post. Det er ditt ansvar som kunde å sørge for at opplysninger (navn, adresse, e-post osv.) som du har gitt oss er korrekte. Merk deg at om du mangler ordrebekreftelse etter at du har gjennomført ordren så kan det være at du har tastet feil i mailadressen din. Kontakt oss da på post@kokonorway.no slik at vi kan ordne dette.

 

PERSONVERN OG COOKIES

Gå til denne siden

 

PRISER NORGE

Alle priser er inkludert moms. Gjelder i Norge. Det er fri frakt på ordrer over kr. 1000,- 

Frakt kommer i tillegg på ordrer under kr. 1000,- Fraktkostnaden er da kr. 95,- 

Returkostnaden er på kr. 95,- Returlapp ligger i pakken. 

Det er gratis returfrakt ved bytte på ordinærvarer over kr. 1000,- det gjelder ikke om varen er rabattert. For å få gratis bytte så må du legge inn bestilling på nytt produkt FØR du sender returen tilbake og du MÅ da notere det nye ordrenummer inni retursendingen for at vi skal kunne registrere gratis bytte. 

Merk at rabattkoder kan ikke benyttes på varer som allerede er nedsatt, med mindre det er spesifisert. 

 

FRAKT OG LEVERING

 

ANGRE KJØPET 

Du har 14 dagers angrerett fra den dagen du mottar varene. 

Du har 14 dagers angrerett. Retulapp ligger i pakken. Behandl og pakk returen med respekt, slik du selv hadde ønsket å motta den, husk at det er nye kunder som skal kjope varene som returneres.  Merk deg at dersom du ønsker å benytte deg av angreretten må du returnere varene innen 14 dager fra du mottok pakken. Returer etter dette godkjennes ikke da 14 dager er god tid for å returnere en vare man ikke ønsker. Skal en vare returneres, stiller vi som krav at varen er i samme tilstand som da du mottok den, ubrukt og med alle merkelappene på. Er merkelappene tatt av så registreres varen som brukt og vil ikke bli refundert.  Varer med sminkeflekker, parfyme- eller røyklukt kan ikke returneres. Åpnede pakninger med strømpebukser eller annet undertøy kan ikke returneres. 
Sko skal returneres i original innpakning og ekstra emballasje. Dersom du sender sko i retur, ber vi deg om å ikke bruke original eske som ytre emballasje, du må ikke klistre returlapp/tape direkte på skoesken.
 
Dersom leveringen blir forsinket, har du som forbruker rett til å heve kjøpet dersom du ikke godtar nytt leveringstidspunkt. Dersom du har betalt på forhånd (med VISA/Mastercard) og vil heve kjøpet på grunn av forsinket levering, så får du pengene tilbakebetalt innen 14 dager.
 

BETALING

 

Du kan velge mellom flere ulike betalingsmåter:

- KLARNA Faktura (14 dagers betalingsfrist).

- KLARNA delbetaling eller konto (Du må søke om å opprette konto hos KLARNA).

- VISA / Mastercard

- VIPPS

 

KLARNA: Velger du å betale med KLARNA Faktura, mottar du faktura pr mail når pakken blir sendt fra oss. Fakturaen forfaller normalt til betaling etter 14 dager. Du kan også velge å delbetale fakturaen, dette ligger som et eget valg i kassen. Faktura blir sendt til samme mailadresse som ble lagt inn ved bestilling. Du må være fyllt 18 år for å kunne handle. 

VISA / MASTERCARD: Når du betaler med VISA/Mastercard vil beløpet bli reservert på kontoen din, og blir belastet når vi sender pakken til deg.

VIPPS: Betaler du med vipps så blir beløpet reservert når du gjennomfører ordren. Beløpet blir ikke belastet før vi har sendt ordren. Ved retur så refunderes beløpet tilbake til konto. Du vil ikke få en vippsoverføring, men sjekk kontoen din for å se tilbakebetalingen. 

 

LEVERING  med  POSTEN / BRING 

Vi sender bestillingen vanligvis innen 1-2 arbeidsdager, og senest innen 10 arbeidsdager etter at vi har mottatt bestillingen. Vi sender pakken din med Posten/Bring og du får en mail når vi sender varene slik at du kan følge pakken din med sporing.  

Last ned Posten sin app her: https://www.posten.no/sporing-kundeservice/sporingsapplikasjon

 

UAVHENTET PAKKE

Har du lagt inn en bestilling men velger å ikke henter ut pakken din innen hentefristen så kommer en avgift på kr. 300,- . Avgiften tilsvarer de faktiske kostnader vi har hatt på bestillingen din, som er frakten for sendingen, returfrakten og håndtering av ordren - til sammen kr 300,-. NOK. Dette faktureres deg i etterkant. 

RETUR OG BYTTE 

DET ER ENKELT MED RETUR 

Ønsker du å bytte  så har vi gratis bytte på ordinærpris varer over kr. 1000,- Merk deg at det ikke gjelder på varen som er på salg eller om du har benyttet en rabattkode på kjøpet. For å få gratis retur så må du legge inn ny bestilling i nettbutikken før du returnerer  den gamle og notere det nye ordrenummeret på returskjemaet slik at vi får registrert at du har lagt inn ny bestilling.  På baksiden av ordren din så finner du all informasjon om retur og bytte, og et skjema som du må fylle ut og legge i returpakken. Returorden blir refundert og det kommer ny faktura på det nye kjøpet.

 

SLIK RETURNERER DU : 

Fyll alltid ut og legg ved den nederste delen på det arket som ligger i pakken din. Pakk inn og lim på ferdig utfylt returetikett som ligger i pakken. Vi anbefaler at du bruker returetiketten ved retur, returen koster kr. 95,- Lever pakken på Post i butikk eller Postkontor, for eksempel der du hentet ut pakken.  Det må være POSTEN/BRING. Returfristen er 14 dager. Returfrakten faktureres i etterkant - med mindre det er bytte av ordinærvarer over kr. 1000,- og du legger har lagt  inn ny bestilling og noterer det nye ordrenummeret på returen. 

 

GRATIS BYTTE AV ORDINÆRVARER OVER KR.1000,- : Les dette før du returnerer og merk deg at gratis bytte gjelder kun på varer med ordinærpris over kr. 1000,- , det gjelder ikke på salsvarer eller varer som allerede er rabattert med en rabattkode.

Slik gjør du det med bytte: Legg inn en ny ordre i nettbutikken  - om det kvalifiserer til gratis bytte så skriver inn det nye ordrenummeret på returskjemaet som du legger i returpakken, så da må du legge inn ny ordre før du returnerer den gamle.  Er det ordinærpris varer over kr. 1000,- så betaler vi for returkostnaden om du  har notert det nye ordrenummeret på returskjemaet.. Merk deg at gratis bytte  ikke gjelder dersom det er varer som er nedsatt eller rabattert med en rabattkode, og heller ikke ordinærprisvarer varer under kr. 1000,-  


Det er enkelt og trygt og vi anbefaler deg alltid å benytte vår returetikett, men ønsker du å sende på annet vis er det på eget ansvar. Vi anbefaler deg å velge sporing på pakken. 
Adressen vår er da: KO&KO AS, Mjølstadnesvegen 7, 6092 Fosnavåg. Mer informasjon finner du under vår kjøpslov i nettbutikken. 


Dersom du vil bytte størrelse på en vare som du har kjøpt på salg/med rabatt og som nå har en høyere pris, må du sende e-post til post@kokonorway.no med ordrenummeret på din nye og gamle bestilling. Da kan vi justere prisen manuelt slik at du får samme tilbudspris på ditt nye kjøp.
Varer kjøpt i nettbutikken kan ikke returneres/byttes hos noen av våre forhandlere, og vice versa.

 

BETALING OG TILBAKEBETALING 

Du mottar en e-post fra oss når vi får returen din.  Har du betalt for varene så refunderes pengene tilbake til samme konto som du brukte når du betalte for varene. Det kan i noen tilfeller ta opptil 14 dager fra vi registrerer returen til du har pengene på konto.  Logg deg gjerne inn på Klarna for å melde om din retur, da fryses eventuelle ubetalte fakturaer. På Klarna har du også oversikt over alle dine kjøp og betalinger. 

Merk deg at vil du bytte størrelse eller ønsker et annet produkt så må du legge inn ny bestilling i nettbutikken. Det kommer ny faktura på dette og returen tilbakebetales når vi har behandlet den hos oss. 

Er varene brukt eller har det kommet sminkeflekker, parfyme el.l. på plagget så anses varen som brukt og kan ikke returneres. Gjelder også åpnede pakninger med strømpebukser eller annet undertøy. Alle merkelapper må være på returvarer. Sko må pakkes inn, pass på at selve skoesken ikke ødelegges med tape el.l. Reklamasjon må avtales på e-post før retur. 

 

GAVEKORT 

Vi har ikke gavekort i nettbutikken. 

 

REKLAMASJON

Ved reklamasjon må du ta kontakt på post@kokonorway.no  før retur. Oppgi ordrenummer, hvilken vare du reklamerer på og legg eventuelt med bilder for å vise reklamasjonen. 

Har vi pakket feil, eller sendt deg en mangelfull vare, betaler vi selvsagt returfrakt. Ta kontakt før retur. 

 

ANGRER DU KJØPET FØR DU HAR FÅTT VARENE

Dersom du har ombestemt deg, og pakken allerede er sendt fra oss, må du hente ut pakken på utleveringssted og sende den tilbake til oss. Vi har ikke mulighet til å stoppe allerede utsendte pakker. Angrerettlova forplikter en aktiv handling fra deg på en slik måte at det ikke er noen tvil om at du vil benytte deg av angreretten. Med en slik aktiv handling får vi behandlet returen på en rask og effektiv måte for begge parter. 


Dersom pakken ikke blir hentet ut av deg så går den i retur til oss, men den blir da “uavhentet”. Dette medfører et gebyr for deg som kunde på kr 300,-. Dette dekker våre fraktkostnader frem og tilbake og behandling av returen.

 

TRANSPORTSKADE

Dersom pakken har fått skade under transport ber vi deg melde fra om dette med en gang du henter pakken til transportør. Ta i tillegg bilder av både skadet emballasje og varene inni og send til oss på post@kokonorway.no for vurdering før en eventuelt retur/bytte skjer.

 

MED FORBEHOLD

Vi tar forbehold om utsolgt varer, feil i lagerbeholdning, prisendringer og skrive-/trykkfeil.
Vi garanterer ikke at fargene du ser på skjermen din gjenspeiler nøyaktig farge på produktet. Vi legger mye arbeid i å få fargene på bildene så nøyaktige som mulig, likevel kan variasjoner forekomme.

 

FORCE MAJEUR

Skulle KO&KO AS bli utsett for force majeure, det vil si hvis vi eller noen av samarbeidspartnerne våre er uheldige å komme ut for situasjoner som for eksempel krig, krigslignende hendelser, revolusjon, opprør, myndighetstiltak, streik, lockout, blokade, naturkatastrofe, brann, transportforstyrrelser, leveringsforbud eller lignende hendelser, så har KO&KO AS rett til å stoppe sine forpliktelser overfor kundene i opptil to måneder. Etter denne perioden har begge parter rett til å heve avtalen uten å måtte betale skadeserstatning.